Saturday, July 7, 2012

Kalau aku ada rumah sendiri


Tajuk entry kali ni macam tajuk karangan budak2 sekolah la  pulak?

tp tak apa lah..

sesekali bercerita pasal angan2 ok jugak ek..
boleh jugak kembangkan kemahiran berimaginasi kita kn..

Bak kata pepatah: 
Always aim for the moon, even if you miss, you'll land among the stars...(de kaitan ke?..layankan aje lah..hehe)


 Kalau aku ada rumah sendiri..

Ada rumah sendiri adalah impian aku sejak dari dulu lagi..Tapi sehingga sekarang masih tak mampu capai sebab kewangan masih tidak stabil..huhu.

Rumah impian aku tidaklah seharusnya besar macam mahligai, cukuplah ia sekadar mampu jadi tempat kami sekeluarga berteduh, berlindung, menenangkan & mendamaikan..

Aku adalah antara peminat setia rancangan deko & hiasan rumah, suka membaca majalah anjung seri &suka window shopping ke kedai hiasan dalaman rumah..
entah kenapa, aku memang berminat untuk tahu perkara2 ni, & selalu memasang angan2 untuk hias rumah sendiri suatu hari nanti..aminn..

Aku suka sesuatu yang nampak simple & modern 

Meh nak share contoh deko yg aku suka..
sambil berangan2 ini akan jadi realiti 1 hari nnt..hehe
my romantic living room..(untuk raikan tetamu)
my calm family area...(utk aku, suami & anak2 bersantai2)


My very clean dining room (utk menjamu selera)
My hot kitchen (utk aku masak2..oh indahnyer)
My antique bedroom (utk kami beradu)


Hahaha....jauhnyer dah aku berangan ni...harus kembali berpijak di bumi nyata..
Biarpun agak susah untuk realisasikan impian aku ni, tapi sekurang2nyer aku mungkin buat yang terhampir seperti ini..hehe


jom...mari bekerja kuat & menabung mulai dari hari ni supaya apa yang diimpikan mampu jadi realiti yang sangat2 indah..aminnn

p/s: samsung galaxy sIII murah...klik sini

0 comments:

Post a Comment