Thursday, August 21, 2014

Assalamualaikum....





Assalamualaikum..
Bersawang dah blog aku.
Lama sgt tak update..pejam celik2x..dah setahun lebih tu
Dari belum pregnant sampai la umur baby aku sekarang dah nak masuk 9 bulan
Lama kan?!!
Banyak sgt cerita nak share sebenarnya..tp apa kan daya..atas sebab2 tertentu terpaksa la lupakan dulu niat nak update blog ni sementara….huh


Tapi la ni….aku dah ada masa nak update blog semula
Sebab pe?!!
Sebab sekarang aku dah jadi fulltime housewife
Now everyday is SUNDAY!!!!

Harap2 korang2 sudi la jenguk2 blog aku ni semula
Rindu nak membebel, nak kongsi tip, nak berangan, nak kongsi resipi n macam2 lg..
Teringin sgt nak share pengalaman hidup sepanjang setahun lebih tak berblogging..

Utk entri pertama selepas setahun lebih tak berblogging ni,
Let me introduce my baby


My son...AMIR HADIF


 ANUGERAH YG SGT BERHARGA

ALHAMDULILLAH YA ALLAH...

0 comments:

Post a Comment